Journey to the Savage Planet
WELKOM BIJ HET PIONIERSPROGRAMMA! Als nieuwste rekruut van Kindred Aerospace, het op 3 na beste bedrijf voor interstellair onderzoek, moet jij bepalen of planeet ARY-26 planeet geschikt is voor mensen. Je hebt niet veel uitrusting of ervaring, maar we wensen je veel succes!