Kids Vs Parents is een familiespel met een cartoonontwerp dat uw dagelijks leven thuis opleukt! De afwas te doen, de hond uit te laten, de kamers op te ruimen... Altijd klusjes, maar niemand om ze te doen... Kids VS Parents is HET spel dat voor jullie zal beslissen wie ze zal doen! Strijd als een familie: Ouders tegen kinderen en moge de beste winnen! Jij wint? Jij kiest!
"Family" Challenge: Geen lachertje, want het winnende team wordt beloond of de verliezer ontvangt een token! Er zijn verschillende opties beschikbaar om je ideeën te geven voor zowel grappige als vervelende uitdagingen, maar het is aan jou om degene te creëren die het beste bij jouw familie past!
Pas op, het huis van de dromen is soms ondeugend! Malussen en bonussen kunnen worden toegepast op de teams zonder enige reden: het kiezen van het volgende minispel, het spelen van de volgende ronde op één been... Alles kan gebeuren!
Oefenen: Oefen alle Kids Vs Parents minispellen in dit speltype om de weegschaal in jouw voordeel te doen doorslaan en de overwinning veilig te stellen. Er is geen risico dat je vast komt te zitten met de huishoudelijke taken die op het spel staan!