Kingdom Come Deliverance – Royal Edition
Kingdom Come Deliverance, winnaar van meer dan 30 awards wereldwijd, is een verhaalgedreven RPG in een open wereld, waar je terechtkomt in een episch middeleeuws avontuur dat zich afspeelt in het Heilige Roomse Rijk. Jij bent Henry, de zoon van een smid. Tijdens een gruwelijke burgeroorlog kijk je hulpeloos toe hoe aanvallers je dorp bestormen en je vrienden en familie afslachten. Je ontkomt zelf maar net aan de gewelddadige aanval en grijpt je zwaard om terug te vechten. Wreek de dood van je ouders door te vechten tegen de binnenvallende troepen, belangrijke missies uit te voeren en betekenisvolle keuzes te maken.
Verken een gigantische realistische actie-RPG in authentiek middeleeuws Bohemen, altijd en overal.
Nu op de Nintendo Switch – speel thuis of onderweg. Ontwikkeld om gebruik te maken van de functies van de Nintendo Switch, voor een meeslepende ervaring thuis en onderweg.