Klonoa is een side-scrolling 3D-actiegamereeks waarvan de eerste titel in 1997 door Namco werd uitgebracht.
De game speelt zich af in een uniek universum, bevolkt door een reeks originele personages, en draait om de held Klonoa die op reis gaat om de wereld te redden.
Ter ere van de 25e verjaardag van de eerste titel van de serie kondigen we de release aan van de Klonoa Phantasy Reverie Series, een geremasterde titel die zowel Klonoa: Door to Phantomile en Klonoa 2: Lunatea's Veil bevat!