Kleine kraken in gevaar!
Help Voulpy in zijn avontuur! Zijn broertje is ontvoerd en het is aan jou om door verschillende werelden te reizen om hem te vinden! Stranden, jungles, besneeuwde bergen, vlammende kerkers - aan uitdagingen geen gebrek, maar pas op dat je niet als krabbenvoer eindigt...
Om de coolste kraken op de eilanden te worden, kun je in de game allerlei kostuums vrijspelen, van piraat tot eenhoorn - aan jou de keuze.
Dus als je van inktvissen, het strand en avontuur houdt, ga dan op avontuur in Kraken Odyssey!