Fans van over de hele wereld kunnen niet wachten om hun eigen L.O.L. Surprise!-pop uit te pakken... en jij kunt hun dromen uit laten komen! Kies je personage, breng de L.O.L. Surprise!-poppenwinkel tot leven en verzamel coole poppen met glitters, hartjes, diamanten en meer! De game is uitdagend genoeg om de L.O.L. Surprise!-poppenmaker in je naar boven te brengen, hoe oud je ook bent!
Deze reis rond de wereld zit boordevol verrassingen! Voltooi de levels om nieuwe personages en stickers te verdienen. Laat ze vervolgens zien tijdens geweldige modeshows en concerten. Vorm een team met maximaal vier vrienden tijdens je wereldtournee en speel samen op één scherm. Er zijn 30 levels en vijf steden om in te spelen, dus je hebt in een mum van tijd je eigen LOL Surprise!-collectie opgebouwd.
FEEST MET VRIENDEN: werk samen met maximaal 4 spelers in de L.O.L. Surprise!-poppenwinkel!