Het is goed om slecht te zijn…
De game voert je mee naar een open-wereld-versie van het DC-universum. Als de Justice League is verdwenen, wordt de aarde in bescherming genomen door hun tegenhangers, die zichzelf het 'Justice Syndicate' noemen.
Samen met een maffe bende verschoppelingen moet je de bedoelingen van de nieuwe, vreemde, zogenaamde superhelden op Aarde zien te achterhalen. Beleef een episch avontuur met vele bekende DC-superschurken, zoals de Joker, Harley Quinn en talloze anderen uit de Injustice League.