Het LEGO-avontuur van je leven
Ga op reis met jager Aloy, die vecht om de aarde te redden van een eeuwenoude, digitale demon en een bende zonaanbidders die in een wereld vol schaduw willen leven, zodat zij lekker bruin kunnen worden terwijl alles om ze heen verbrandt.
Jaag in je eentje op machines als Aloy, of ontgrendel de kleurrijke helden Varl, Teersa en Erend en gebruik hun unieke vaardigheden om vijanden te verslaan en uitdagingen te overwinnen. Deel het plezier online met een andere speler of op de bank via een innovatieve coöp op een enkel scherm, zodat je altijd samen in dezelfde wereld bent.
Ontrafel geheimen uit Aloys mysterieuze verleden en verken prachtige LEGO-omgevingen die zijn geïnspireerd door de wereld van Horizon, zoals dichte bossen en hoge bergen. Duik diep in de ondergrondse machinehaarden of beklim de iconische Tallnecks, allemaal schitterend nagemaakt met LEGO-stenen.