Labyrinth of Galleria: The Moon Society
Onder de Galleria Manor bestaat er een mystificerend doolhof dat overloopt van schat. Dit kerker-explorerende avontuur is gevuld met meer dan 50 uur labyrint om te doorkruisen en een heksenbrigade op maat gemaakt in je eigen niet te stoppen monsterbestrijdingskracht!