Legendary Fishing
Daag jezelf uit in de carrièrestand, met 80 missies waarin je van hobby-hengelaar uitgroeit tot legendarische visser.
Perfectioneer je techniek en speel tien verschillende omgevingen vrij, elke met andere soorten vis, vier seizoenen en verschillende weersomstandigheden.
Gebruik de bewegingsbesturing van de Joy-Con-controllers van de Nintendo Switch om je hengel uit te gooien (klassieke besturing is ook beschikbaar).
Speel met familie, vrienden of in je eentje, ontdek verschillende omgevingen en word een legendarische visser!