Spelfuncties
Word fit met Let's Get Fit! Volg kant en klare trainingsprogramma's die variëren van lichte gymnastiek tot hoge intensiteitstraining en hou je voortgang bij met de kalender. Voltooi uitdagingen of stel een oneindig aantal gepersonaliseerde trainingsroutines in die zijn aangepast aan jouw persoonlijke benodigdheden met meer dan 100 beschikbare oefeningen, waardoor je gegarandeerd je hele lichaam kunt trainen.
Het is niet verplicht om de bandjes te gebruiken, maar we raden het wel aan voor de beste trainingservaring met Let's Get Fit.