Let's Sing 2025 met internationale hits
Standard Edition: de Let’s Sing 2025 Standard Edition bevat 35 liedjes en een maand gratis de vippas op proef.
Het carrièrespeltype van Let's Sing is terug, met een spiksplinternieuw avontuur voor één speler! Ga de samenwerking aan met onvergetelijke personages en bedwing alle uitdagingen op weg naar eeuwige roem.
Laat zien dat je een ster in wording bent, bestorm de klassementen en verdien exclusieve beloningen tijdens de Let's Sing Music Awards die regelmatig voorbijkomen!
Neem een abonnement van 1, 3 of 12 maanden op de vippas van Let's Sing, zodat je toegang hebt tot meer dan 150 liedjes zodra Let's Sing 2025 verkrijgbaar is. Bovendien geeft de vippas het hele jaar door toegang tot seizoensevents!
Begeef je op de Local Stage om een speltype voor één speler te spelen. Hierin bind je online de strijd aan met tientallen spelers in een dynamisch klassement waaraan iedereen kan meedoen!
Heb je een vippas? Dan mag je naar de Main Stage, waar je met andere vips van over de hele wereld samenkomt!