Er begint een gewaagd nieuw tijdperk van het bekroonde Life is Strange, met een geheel nieuw speelbaar hoofdpersonage en een spannend mysterie om op te lossen!
Alex Chen heeft haar 'vloek' lang onderdrukt: het bovennatuurlijke vermogen om de sterke emoties van anderen te ervaren, te absorberen en te manipuleren, die ze ziet als brandende, gekleurde aura's.
Wanneer haar broer sterft bij een zogenaamd ongeluk, moet Alex haar vluchtige kracht omarmen om de waarheid te achterhalen – en de duistere geheimen bloot te leggen die begraven liggen in een klein stadje.
Ontdek de schokkende geheimen achter de dood van je broer in een emotionele achtbaan.
Bouw vertrouwen op bij de stedelingen en omarm vriendschap of romantiek met Ryan en Steph.
Neem moeilijke beslissingen en kies je eigen toekomst. Dwaal vrij door de straten, winkels en verborgen ruimtes van Haven Springs en ontmoet onvergetelijke personages.
Nieuwe nummers van mxmtoon en Novo Amor, en uitgebreide gelicentieerde nummers, waaronder Radiohead, Phoebe Bridgers, Gabrielle Aplin en meer.