Dompel je onder in een grillig, duister verhaal waarin je geconfronteerd wordt met de angsten uit je jeugd! Help Six om te ontsnappen uit The Maw - een enorm, mysterieus vaartuig dat bemand wordt door verdorven zielen op zoek naar hun volgende maaltijd.
Onthul alle geheimen in een parallel ontsnappingsverhaal waarin je in de huid van de Runaway Kid kruipt, een andere gevangene die wil ontsnappen uit dit ellendige oord. Op zijn reis zal The Kid verborgen delen van The Maw verkennen die een andere blik werpen op de avonturen van Six.