Keer terug naar de charmante horrorwereld van Little Nightmares II. Een spannende avonturengame waarin je speelt als Mono: een kleine jongen die vastzit in een wereld die vervormd is door de zoemende transmissie van een afgelegen toren.
Samen met Six, het meisje in de gele regenjas, gaat Mono op pad om de duistere geheimen van The Signal Tower te ontrafelen. Maar dat zal niet makkelijk zijn want Mono en Six krijgen met tal van nieuwe bedreigingen van de vreselijke bewoners van deze wereld te maken.