Little Witch Nobeta
Het vergeetachtige heksje Nobeta laat zich door een zwarte kat naar de krochten van een mysterieus kasteel leiden. Achter iedere hoek gaat een enorm gevaar schuil. Ga het gevecht aan met angstaanjagende vijanden en krachtige eindbazen, en los magische puzzles op in deze unieke souls-like 3D shooter vol actie!