Looney Tunes: Wacky World of Sports
Speel tegen je vrienden in 4 sportklassiekers: basketbal, voetbal, golf en tennis. Vermijd de vreemde obstakels en verzamel power-ups om chaos op je vrienden en familie los te laten terwijl je jouw favoriete Looney Tunes-personage bestuurt. Speel op jouw manier in dit lokale co-op sport-arcade spel voor 4 spelers en kies het personage dat het beste bij jouw speelstijl past.