Lover Pretend
Chiyuki is een studente met dromen: de eerste is scenarioschrijver te worden zoals haar overleden moeder, en de tweede is haar vader te vinden, die ze nooit heeft gekend. Ze heeft geluk en krijgt een baan als assistente bij een nieuwe film, maar de zaken nemen een verrassende wending wanneer ze wordt gecast voor de geliefde van de hoofdrolspeler in de film! Zal ze in staat zijn om haar vader te vinden en te doen alsof ze verliefd is, ook al weet ze zelf helemaal niets van liefde af?