Maak de wedergeboorte van een genre mee met Lumo, een klassiek isometrisch avontuur met een moderne draai voor gamers van alle leeftijden.
Lumo is een moderne benadering van het bijna vergeten isometrische platformgenre en is superleuk voor iedereen die op zoek is naar een meeslepend enuitdagend avontuur. Voor iedereen die de hoogtijdagen van de videogames in de jaren 80 en vroege jaren 90 heeft meegemaakt, of weet heeft van de games en cultuur uit die tijd, volgt een feest van herkenning vol knipogen en verwijzingen naar die periode. Dit zorgt voor een belevenis die net zo hartverwarmend als spannend is!