METAL GEAR SOLID 2: Sons of Liberty - Master Collection Version
In de Tanker-hoofdstukken sluipt Solid Snake een geheime tanker binnen in zijn jacht op een nieuw, geheim nucleair wapen genaamd Metal Gear.
In de Plant-hoofdstukken infiltreert Raiden van de nieuwe eenheid FOXHOUND een fabriek die wordt bezet door terroristen.
Een exclusief digitaal Screenplay Book en Master Book met meer informatie over het verhaal en de personages van Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty zijn ook inbegrepen.