Ontdek het vastgoedspel voor onderhandelaars waar je van houdt op een manier die je nog nooit eerder hebt gezien. Mr. Monopoly is op zoek naar een tijdelijke vervanger terwijl hij op vakantie is! Bereid je voor op een ware strijd om te zien wie het in zich heeft om Mr. Monopoly's plaats in te nemen.