MY HERO ONE'S JUSTICE 2
Om de bonus voor de koop van de vorige game te ontvangen, moet je opslaggegevens hebben van MY HERO ONE'S JUSTICE.
MY HERO ONE'S JUSTICE 2, het buitenissige vervolg op de 3D arenavechter MY HERO ONE'S JUSTICE maakt zijn heldhaftig debuut! Maak volledig gebruik van de Quirks van personages als je het in enorme arena's in epische gevechten man-tegen-man opneemt!