Ga met je favoriete personages uit het Paddenstoelenrijk naar de golfbaan voor een supersnel potje golf in Mario Golf: Super Rush, exclusief voor de Nintendo Switch.
Houd een Joy-Con-controller vast als een golfclub en waan je dankzij de bewegingsbesturing een echte golfer. Het personage doet wat jij doet, dus het lijkt net alsof je zelf op de baan staat!
Van standaardbanen tot banen met buitengewone hindernissen, elk potje golf is anders. Je zult onder andere op deze bijzondere locaties spelen.
In speedgolf beginnen alle spelers tegelijk in een race over de baan en proberen ze allemaal als eerste hun bal te putten. Verzamel voorwerpen om je energie aan te vullen en ontwijk de hindernissen op de baan. Je zult meer dan alleen een goede techniek moeten hebben om je tegenstanders in het stof te laten bijten. Gebruik supersprints en speciale slagen om je tegenstanders te snel af te zijn en de overwinning op je naam te kunnen zetten!
Bouw met je Mii-personage een golfcarrière op bij een prestigieuze golfclub en word een echte pro in het avontuur voor één speler. Ontmoet allerlei bekenden uit het Paddenstoelenrijk terwijl je leert hoe je moet spelen, en verschillende uitdagingen aangaat.
Blijf je concurrenten voor door nieuwe clubs en outfits te kopen met de beloningen die je in de toernooien hebt gewonnen. Gaandeweg bouw je ervaring op waardoor je personage in niveau zal stijgen. Geef de door jou verdiende punten uit om de vaardigheden van je personage te verbeteren. Zo kun je bijvoorbeeld kiezen om je personage meer slagkracht te geven of hem sneller te laten rennen. Train je Mii-personage hoe jij dat wilt!
Duik in een van de multiplayerstanden om het tegen andere spelers op te nemen met je eigen Mii-personage.
Neem het in Rangwedstrijden** op tegen rivalen van over de hele wereld en probeer de beste golfer te worden. Er zijn aparte ranglijsten voor standaardgolf en speedgolf, knoppenbesturing en bewegingsbesturing, dus speel op je favoriete manier!
Niets is te gek in Vlaggenjacht, een speciale variant op speedgolf met negen holes tegelijk. De speler die als eerste drie holes weet te scoren, heeft gewonnen!