Metro 2033 Redux
In 2013 werd de wereld verwoest door een apocalyptische gebeurtenis, waarbij de hele mensheid bijna uitgeroeid werd en de aarde in een giftige woestenij veranderde.
Het is het jaar 2033. Een hele generatie is nu ondergronds geboren en opgegroeid en hun belegerde Metro station-steden vechten om te overleven. Ze vechten tegen elkaar en tegen de verschrikkingen die buiten op de loer liggen. Jij bent Artyom, geboren in de laatste dagen vóór het vuur, maar onder de grond opgegroeid. Je hebt nog nooit de stad verlaten, maar dan gebeurt er iets noodlottigs waardoor je op een wanhopige missie besluit te gaan naar het hart van het Metro-systeem om de laatste overlevenden van de mensheid te waarschuwen voor een verschrikkelijk dreigend gevaar.
Alle verbeteringen aan de gameplay en functies uit het bekroonde vervolg 'Metro: Last Light' zijn overgezet naar Metro 2033 Redux – superieure AI, bediening, animaties, het omgaan met wapens en nog veel meer - om zowel nieuwelingen als veteranen een spannende ervaring te bieden. Dankzij twee unieke speelstijlen en de legendarische Ranger-stand, biedt Metro 2033 Redux urenlang fantastisch speelplezier voor een ongelooflijke prijs.