Mijn Paardenwereld
Maak je dromen waar op de stoeterij bij de oude molen: renoveer je eigen rijschool, voer je paarden en verzorg de schattige veulentjes. Naast leuke ritjes maken, in de stallen werken en voor de paarden zorgen heb je genoeg andere spannende dingen om te doen!