Mijn leven: Dierenarts in de zoo
Er wachten veel spannende taken op je in de dierentuin en een aantal schattige inwoners hebben je hulp nodig. Van klunzige babydieren tot nieuwsgierige pinguïns en krachtige olifanten, ze hebben allemaal je hulp nodig om weer beter te worden! Onderzoek de patiënten zorgvuldig, ontdek wat eraan mankeert en geef ze de zorg die ze nodig hebben. Pak je dokterstas in en kom naar de zoo - ze wachten al op je!