Monster Crown
Duik in een donkere wereld vol monsters en sluit een pact om een kwaadaardige en machtsbeluste jonge vrouw te verslaan. Jaag op monsters, ga de strijd met ze aan en tem en fok ze om je eigen nalatenschap te vormen. Herstel samen met je monsters de vrede op Krooneiland.