De officiële Monster Energy AMA Supercross Championship-game is terug!
Train in de Compound. Race er vrij op los of test je rijvaardigheid door tegen rivalen te racen op vier verschillende circuits. Je krijgt de rijtechniek onder de knie door te leren overhellen, starten, remmen, sturen en scrubben.
Race tegen meer dan 80 officiële 250SX- en 450SX-coureurs uit het kampioenschap van 2018, zoals Jason Anderson, Marvin Musquin en de superster, Eli Tomac!
Pas je motor en coureur aan met meer dan 3000 accessoires en laat iedereen stof happen!
Ontwerp nieuwe circuits en deel je creaties via de verbeterde circuit-editor. Dankzij nieuwe functies en de eenvoudigere interface wordt het een koud kunstje om je eigen circuits online te delen!