BESTUUR DE MEEST ICONISCHE TRUCKS
Balanceer je truck met de perfecte wheelie, draai wat strakke donuts in de modder of bereik grote hoogtes met enorme big air. Kortom: tart de zwaartekracht in de freestylemodus! Lanceer jezelf voor bizarre sprongen, flips en stunts, verover het klassement en word een echte trucjeslegende!
Begin je carrière in de Showdown Tour! In dit non-lineaire avontuur race je in verschillende speltypen, zowel op sportlocaties als in de ongerepte natuur. Versla je tegenstanders en ontgrendel nieuwe trucks, uitvoeringen en voordelen. Wie is hier nou de baas?
Racen en springen in stadions en arena's is cool, maar soms wil je gewoon je eigen pad vinden. Bereid je daarom voor om door de spectaculairste ongerepte omgevingen te crossen. Race door het stof van Death Valley, de bossen van Colorado en over het ijs van Alaska. Maar pas op: Moeder Natuur heeft wat verrassingen in petto. Zandstormen, onweersbuien en sneeuwstormen maken alles nog wilder!
Het is tijd om een expert te worden op alle vlakken: geef je carrière een vliegende start en daag je vrienden uit, ook in splitscreen.