Bevat de DLC SEED OF EVIL, waarin het verhaal van Mutant Year Zero: Road to Eden verdergaat, met enkele uren aan extra gameplay en een nieuw mutant-personage: Big Khan the Moose. Verken nieuwe locaties en ga op een missie om de Ark te redden van een mysterieuze invasie.
Mutant Year Zero: Road to Eden is een tactisch avontuur dat turn-based gevechten combineert met real-time verkenning, verhaal, stealth en strategie.
Ontdek een post-humane aarde, waar de mensheid is uitgeroeid door klimaatverandering, nucleaire oorlog en pandemieën. Weet jouw mutantenteam te overleven in de Zone?
Vorm je personages door ze unieke mutaties te geven zoals Stoneskin, Moth Wings, Hog Rush of Corpse Eater.