My Next Life As A Villainess: All Routes Lead to Doom ! -Pirates of the Disturbance-
Catarina Claes is een jonge vrouw die in een adellijke familie wordt geboren en zich haar vorige leven als middelbare scholier kan herinneren. Ze werd gereïncarneerd als een schurk in de otome-game Fortune Lover. Verbanning of de dood waren alles wat haar te wachten stond in deze nieuwe wereld. Ze wist echter aan dit noodlot te ontsnappen en overleefde het jaar op de een of andere manier tot aan de voorjaarsvakantie.
Toevallig genoeg worden Catarina en haar geadopteerde broer Keith tijdens hun vakantie van de academie verwacht aan boord van een luxueuze lijnboot genaamd de Vinculum, die vertrekt voor zijn eerste vaart. Eenmaal aan boord van het schip ziet ze dat haar vrienden ook zijn meegevaren op deze luxe reis over de zee.
Het tij keert snel wanneer ze worden aangevallen door piraten, die de Vinculum overnemen en alle opvarenden gijzelen.
Deze gebeurtenissen komen Catarina wel erg bekend voor en het begint haar te dagen dat dit ook het verhaal was van een Fortune Lover-fanboek.
Betekent dit dat ze is voorbestemd om dat rampzalige einde te beleven?! Kunnen Catarina en haar vrienden veilig terugkomen naar Sorcier?
Onbekende wateren, ahoi! - Een nieuwe doemvlag is gehesen in dit gloednieuwe verhaal in het universum van My Next Life as a Villainess! Zowel oude fans van de anime en visual novel-serie als nieuwkomers kunnen genieten van dit nieuwe verhaal.
Schurken, rotzakken, ellendelingen en schavuiten - Catarina is niet de enige die geniet van een cruise op de Vinculum. De hele groep van My Next Life as a Villainess is erbij. Met 6 scheepsmaten die je kunt versieren, inclusief 2 gloednieuwe personages!
Gooi de luiken dicht! - Tijdens je reis moet je soms kiezen tussen twee paden. Tijd voor strategisch overleg! Wie kan je beter om advies vragen dan... nou, jezelf! Net als in de lichte roman en anime kijkt Catarina naar binnen om te overleggen met vijf versies van zichzelf - geleid door voorzitter Catarina - om te beslissen welk pad ze moet bewandelen.