My Time at Portia
Gewapend met het oude handboek en de werkbank van je vader moet je verzamelen, delven en produceren om de beste werkplaats van Portia te worden. Help de bewoners met de wederopbouw van de stad en ontrafel de geheimen die eronder verborgen liggen. Maak je borst maar nat, want dat wordt geen makkelijke klus!
In het stadje Portia kom je volop vriendelijke gezichten tegen. Maak vrienden, vervul verzoeken, wissel geschenken uit, ga op dates en laat de romantiek opbloeien!
MAAK DEEL UIT VAN DE GEMEENSCHAP: Sluit vriendschap met een cast van onvergetelijke personages.
EN ER IS MEER: Verken nieuwe gebieden, bezoek festivals, berijd paarden en lama's, kook, speel minigames en ga vissen. Wat ga jij allemaal doen in Portia?