My Universe - Dokters en verpleegkundigen
Je kan in de huid kruipen van twee nieuwe werknemers die net zijn begonnen. Je komt er al snel achter dat je dagen allesbehalve rustig zullen zijn. Sluit vriendschap met de leden van je nieuwe team en ontdek grappige en aandoenlijke persoonlijkheden. Maar laat je niet afleiden door je rivaal dokter Pierce! Tijdens je avontuur ga je voor vele patiënten kunnen zorgen die elke dag binnenkomen. Hou ze goed in de gaten om hun symptomen te begrijpen en speel leuke minigames om hen beter te maken. Elke dag is een nieuwe uitdaging met heel veel verrassingen!