My Universe - Green Adventure : Farmers Friends
Pak je overall en kaplaarzen! Je hebt net een oude familieboerderij geërfd en het is tijd om hem op te knappen. Groente, fruit, bloemen, jij moet de trucjes vinden om je gewassen te kweken met respect voor de natuur. Kijk hoe je boerderij groter wordt terwijl je pelzier maakt! Verzorg je dieren en zorg ervoor dat ze in goede gezondheid zijn zodat ze je de beste biologische producten kunnen geven.