De nieuwste game in de Ultimate Ninja Storm-serie is er eindelijk voor de Nintendo Switch! De game bevat alle DLC, inclusief het nieuwste "NEXT GENERATIONS" DLC-updatepakket.
Kies daarnaast uit 124 ninja's, de meeste in de serie! Neem deel aan gevechten boordevol actie, wanneer en waar je maar wilt!