NBA 2K Playgrounds 2
De NBA-arcade-actie keert terug in NBA 2K Playgrounds 2! Het vervolg op het succesvolle eerste deel tilt pleintjesbasketbal naar een hoger niveau, met een gigantische hoeveelheid huidige en voormalige NBA-spelers, verbeterde online matchmaking met eigen servers, onlinewedstrijden voor vier spelers, driepuntswedstrijden, nieuwe veldjes, aangepaste wedstrijden en meer! Kies je team, dunk erop los en... Ball Without Limits!