NBA 2K24 Kobe Bryant Edition
Herbeleef Kobe’s meest dominante en meeslepende acties tijdens zijn pad op weg naar de status van wereldwijde superster. Ga terug naar de successen aan het begin van zijn carrière als jong fenomeen en ga samen op een ongelofelijke reis, van toptalent naar één van de allerbeste spelers ooit.
Druk je stempel op een prachtige Neighborhood aan de kust, vol met plekken die op een ansichtkaart niet zouden misstaan en zinderende tegenstanders. Gebruik de vernieuwde player builder om een MyPLAYER te maken die past bij jouw vaardigheden, zodat je gebruik maakt van je sterke punten en je het bijgewerkte Badge systeem optimaal kunt benutten. Ontdek het rotsachtige terrein, voltooi een nieuwe set van gestroomlijnde missies, en ga de strijd aan met tegenstanders in de ultieme MyCAREER omgeving.
De klassieke kaartverzamelmodus is terug en zit bomvol eindeloos plezier om te personaliseren. Gebruik het verleden en heden met de All-Stars van vandaag en all-time legende om een team te vormen dat domineert in single player en multiplayer modi. MyTEAM bevat een collectie van innovatieve verbeteringen, inclusief een gloednieuwe salary cap modus, maar blijft tegelijkertijd trouw aan de herkenbare competitieve feel.
Geniet van de meest authentieke gameplay ooit, met nadruk op naadloze bewegingen en aandacht voor details. Show jouw uitgebreide arsenaal aan bewegingen met nieuwe verdediging en dribbel combobediening voor nog meer voldoening en effectiviteit uit je skills.