GEAVANCEERDE GAMEPLAY
Domineer, maak naam en schrijf geschiedenis in NBA 2K25. Ervaar geavanceerde gameplay en domineer ieder veld met ultieme controle over je spel. Speel op jouw manier in MyCAREER, MyTEAM, MyLEAGUE en Play Now met je favoriete NBA en WNBA teams. Toon je persoonlijkheid met een reeks personalisatie-opties en ontdek de gloednieuwe Neighborhood, waar kansen voor het oprapen liggen.
Welkom in de Neighborhood, een gloednieuwe betonnen jungle waar spelen en winnen het enige is dat telt. Luid de grootste dynastie in die de competitie ooit heeft gezien in MyCAREER terwijl je stijgt naar nieuwe hoogtes. Voltooi missies, verdien beloningen en domineer je rivalen in nieuwe en terugkerende gamemodi terwijl je geschiedenis schrijft.
Volop competitie in MyTEAM. Daag rivaliserende line-ups uit met je beste MyTEAM selectie ooit en strijd met andere elitespelers in het wekelijkse King of the Court. Neem het tegen elkaar op en laat zien waarom jij de allerbeste bent in dit exclusieve evenement. Verzamel nieuwe kaarten, krijg de basics onder de knie en verdien grote beloningen. Het doel is winnen, maar waar begin je?
Play Now en MyLEAGUE zijn offline beschikbaar. Alle andere gamemodi en -features vereisen een internetverbinding en mogelijk online accountregistratie (13+, leeftijd varieert).