NERF Legends
NERF Legends werpt je in een futuristische sci-fi-wereld waar je oog in oog komt te staan met legioenen robotvijanden en ultieme eindbazen. Gewapend met een breed scala aan NERF-blasters, gebaseerd op hun iconische tegenhangers in de echte wereld, dwarsboom je geduchte vijanden terwijl je wordt uitgedaagd om de meest indrukwekkende, hoogvliegende trucjes uit te halen in een reeks unieke en immersieve omgevingen. Zijn jouw NERF-vaardigheden opgewassen tegen de uitdaging om de ultieme NERF-legende te worden?