Narcos: Rise of the Cartels
Welkom in Colombia in de jaren 80... de vuren van het imperium van El Patrón laaien op. Overal is er corruptie. Het Medellín-kartel heeft de macht over politieagenten, bewakers, politici en degenen ertussenin. Pas na jaren reageert Amerika eindelijk.