CROSS-PLATFORM MULTIPLAYER EN AUTOLOG – Race over de wegen van Seacrest County in een geheel sociaal competitief racespel. De baanbrekende autolog verbindt jou en je vrienden met een-op-een-achtervolgingen en races, en geeft instinctief uitdagingen op basis van de activiteiten van je vrienden. Dit zeer dynamische systeem wordt aangewakkerd door vriendschappelijke concurrentie en ondersteunt nu cross-platform synchronisatie en nieuwe multiplayer-gameplay, zodat je op elk platform tegen elkaar kunt racen.
ALLE HOOFD-DLC BIJGEVOEGD, EN MEER UPDATES – Ontvang alle aanvullende hoofd-DLC voor de release, waaronder zes uur extra gameplay en meer dan 30 uitdagingen. Gloednieuwe prestaties, wraps, autokleuren, verminderde harde stops, een aangepaste fotomodus en galerie, en meerdere kwaliteitsverbeteringen maken er dit keer een nóg betere gameplay-ervaring van.
VERBETERDE GRAPHICS – Need for Speed Hot Pursuit Remastered levert een tijdloze race-ervaring die is bijgewerkt voor de huidige hardware-generatie met verbeterde graphics.