New Tales from the Borderlands
In de door oorlog verscheurde metropool Promethea, speel je met Anu, Octavio en Fran op de ergste dag van hun leven. Help deze drie lieve losers terwijl ze proberen de wereld te veranderen (en misschien zelfs wel te redden)!
Bepaal het lot van de altruïstische wetenschapper Anu, haar ambitieuze, "straatslimme" broer Octavio en de krachtige frogurt-gooiende Fran. Met niks te verliezen en alles te winnen, klauw en bedrieg je je een weg door vijf spannende hoofdstukken vol met schietende slechteriken, buitenaardse beesten en heerlijke taco's.
De Borderlands zitten niet alleen vol met Vault Hunters, psycho's en CEO's van wapenbedrijven — maar ook met onderdrukte, dappere burgers die gewoon hun leven leiden. Met een aantal oude en nieuwe gezichten, inclusief assassin bot - die comedian wil worden - en een minder moordzuchtige bandiet dan normaal, is dit onvergetelijke verhaal een schot in de roos voor nieuwe en oude fans.
Jouw beslissingen bepalen hoe het verhaal eindigt. Of het nu Anu's visie is voor een universum waar meer dan wapens worden verhandeld, Octavio's dromen van roem en geld of Fran's ijskoude plan voor wraak, het hangt van jou af of het een succes wordt.