Nickelodeon All-Star Brawl 2 laat je vechten met de grootste en beste vechtpersonages tot nu toe, met gloednieuwe personages zoals SpongeBob SquarePants, Teenage Mutant Ninja Turtles, Octo Tentakel, Jimmy Neutron en meer!
Kies jouw favoriete vechters, beheers hun unieke bewegingen en gebruik gloednieuwe krachtige Supers om de genadeslag uit te delen samen met vrienden of tijdens een unieke, schurkachtige spelerscampagne!