Opnieuw opgebouwd en bedacht van de grond af, keert Nickelodeon Kart Racers terug - groter en beter dan ooit! Drift, glij en boost je weg naar de finishlijn met een cast van meer dan 40 iconische personages op circuits geïnspireerd op legendarische Nickelodeon-programma's zoals SpongeBob SquarePants, Teenage Mutant Ninja Turtles, Avatar: The Last Airbender en meer!