Noob - The Factionless
Volg Baster de Neogician, Drek de Berserker, May de Cartomancer en Logs de Elementalist langs hun zoektocht naar het hoogste level, om de elite te worden van de Horizon MMORPG: de Legendarische Klasse!
Treed honderden monsters tegemoet en dwaal rond fantastische werelden om je gilde een plaats te geven die het verdient in de wereld van Horizon, tussen de mythische Noob, Justice, Roxxor en Pro Game Master gilden.
Maar de uitdaging die je onder ogen zult zien zal niet beperkt zijn tot Horizon: je avatars zullen 'echte' zoektochten in het echte leven volbrengen. Geschiedenis kan zowel in het spel als in het echte leven worden geschreven!