Verken een vreemde wereld vol kleurrijke vrienden en vijanden. Navigeer door het levendige en het alledaagse om een vergeten verleden te ontdekken. Als de tijd daar is, zal het pad dat je hebt gekozen je lot bepalen... en misschien ook het lot van anderen.