ONE PIECE ODYSSEY DELUXE EDITION
Deze Deluxe Edition bevat het extra scenario Reunion of Memories dat je kunt spelen nadat je het hoofdverhaal hebt uitgespeeld, evenals de personagekostuums Traveling Outfit-set, Sniper King Outfit-set en de recent toegevoegde City of Water Outfit-set. Onthul de verborgen waarheid over het mysterieuze eiland Waford met The Straw Hat Pirates!
Vier het 25-jarige jubileum van de enorm populaire manga- en animeserie ONE PIECE met een nieuwe RPG.
De beroemde piraat Monkey D. Luffy, beter bekend als Straw Hat Luffy, en zijn bemanning de Straw Hat Pirates varen door de nieuwe wereld op zoek naar het volgende eiland en het volgende avontuur.
Luffy is zijn bemanning kwijt en gaat op een groot avontuur om zijn vrienden weer terug te vinden en van het eiland af te komen!
Speel als verschillende leden van de Straw Hat Pirates in een klassieke RPG die zich afspeelt in de wereld van de populaire anime ONE PIECE!