De nieuwe actie-RPG ONINAKI vertelt het verhaal van een Waker die het hiernamaals beschermt. ONINAKI bevat sensationele hack-and-slash-gevechten en veelzijdige aanpassingen van je demonen en wapens. Beleef unieke actie-gameplay met een rijk en diepgaand verhaal.