Breng het licht terug in een in duisternis gehulde wereld
Olympia is het laatste lid van haar clan dat nog in leven is. Ze gaat naar Tenguu Island om een ritueel uit te voeren om de zon terug te brengen. De hoofden van elk district leiden een samenleving die geregeerd wordt door starre klassenstructuren. Olympia kan tussen de districten reizen en ontdekt zo hun wonderen en zwakke punten. Ze zoekt een partner om haar te helpen eenheid te brengen in dit bedreigde land.