De Olympische Spelen zijn terug en nu kun jij schitteren! Of je nu met je vrienden of familie speelt, of voor goud gaat in het wereldwijde klassement, dit is een partygame waar iedereen van geniet!
Kies uit 18 leuke sportevenementen, van tennis en voetbal tot de 100 meter sprint, basketbal en boksen: er valt altijd wel een record te verbreken of score te verbeteren.